Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pieni Ravintola Rajamäki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pieni Ravintola Rajamäki. Näytä kaikki tekstit

torstai 11. huhtikuuta 2013

Pieni Ravintola Rajamäellä

Kokkituttavani Antti ja Ellen toteuttivat unelmansa ja avasivat tammikuussa oman ravintolan uuden kotipaikkakuntansa Rajamäen keskustaan Nurmijärven pohjoiskolkkaan. Mikä kulttuuriteko! Tämän maan pizzerioiden ja ABC-huoltamoiden kyllästämät kylät ja pikkukaupungit tarvitsevat juuri tämän kokkipariskunnan kaltaisia rohkeita tekijöitä.


Normioloissa Pieni Ravintola toimii lounas- ja brunssipaikkana, mutta varasimme ravintolan illaksi kahdeksan hengen seurueelle. Menu oli meille räätälöity. Alkusalaatissa oli päärynää ja parmesan-lastuja ja alkukeittona oli sienicappucinokeitto. Pääruokana oli ylikypsää häränhäntää, pinaattirisottoa sekä rosmariinikastiketta. Jälkiruoaksi saimme suklaakakkua ja italianmarenkia. 


Annokset olivat bistro-henkisiä. Vatsa täyttyi ja maut olivat kohdallaan. Häränhäntä oli todella hyvää. Kivaa ideaa oli myös sienicappuccinokeitossa. Kaikesta näki, että Antti ja Ellen ovat hommassa mukana koko sydämellään.

Tommys Köket haluaa toivottaa pitkää ikää Pienelle Ravintolalle. Näitä lisää!

www.pieniravintola.fi








Tommys Köket

Tommys Köketissä kokkailevat Tommy, Riina sekä perheen kolmevuotias. Tästä blogista löydät luomua, arkiruokaa sekä pääset kanssamme ihmettelemään, mitä ruokaskenessä nyt tapahtuu.

Ai niin! Tommys köket on tietenkin ruotsinopettajan toteutunut painajainen. Muista aina vems + a + ingenting :)