Normioloissa Pieni Ravintola toimii lounas- ja brunssipaikkana, mutta varasimme ravintolan illaksi kahdeksan hengen seurueelle. Menu oli meille räätälöity. Alkusalaatissa oli päärynää ja parmesan-lastuja ja alkukeittona oli sienicappucinokeitto. Pääruokana oli ylikypsää häränhäntää, pinaattirisottoa sekä rosmariinikastiketta. Jälkiruoaksi saimme suklaakakkua ja italianmarenkia.
Annokset olivat bistro-henkisiä. Vatsa täyttyi ja maut olivat kohdallaan. Häränhäntä oli todella hyvää. Kivaa ideaa oli myös sienicappuccinokeitossa. Kaikesta näki, että Antti ja Ellen ovat hommassa mukana koko sydämellään.
Tommys Köket haluaa toivottaa pitkää ikää Pienelle Ravintolalle. Näitä lisää!
www.pieniravintola.fi